عضویت در سایت ورود
ورود به سایت


طراحی و چاپ بسته بندی

در تاریخ : 27.05.01
توسط : admin362
نظرات : 0
بازدیدها : 585

اهمیت چاپ و بسته بندی

در صورتی که یک مدیر با تجربه و آگاه با تصمیم درست در ارتباط با طراحی و چاب بسته بندی درست و صحیح مشتریان را به سمت خرید محصول خود سوق میدهد. باید در نظر داشت که با در احتیار گرفتن قدرت بی نظیر بسته بندی میتوان یک محصول را از شکست به سمت موفقیت هدایت کرد. مواردی که در زیر به شرح آنها میپردازیم تنها چند دلیل کوچک و مختصر برای داشتن یک بسته بندی و  همچنین طراحی بسته بندی صحیح و اصولی را به شما نشان میدهد. مجتمع چاپ و بسته بندی آپادانا مطالب زیر را برای پی بردن شما به اهمت چاپ بسته بندی گردآوری کرده است:

محافظت

همانطور که بدیهی است چاپ و بسته بندی باعث محافظت از محصول در فروشگاه و هم چنین در حمل و نقل محصولات می شود.

 

 

حفظ و نگهداری از محصول

بسته بندی مناسب و اختصاصی برای محصولات فاسد شدنی می تواند از آن محافظت به عمل بیاورد. بدین صورت که هوای اطراف محصولات را کنترل کند و عمر آن را افزایش دهد. مانند بسته بندی صنایع غذایی و …


مشخص نمودن ماهیت محصول

یکی دیگر از کاربردهای بسته بندی نشان دادن ماهیت و محتوای محصولات است که می تواند افراد را به سمت خود کشانده و محصول را از سایر رقبا منحصر به فرد نشان دهد.


سهولت استفاده

یک طراحی، چاپ و بسته بندی مناسب باید طوری باشد که بدون هیچ زحمتی باز شود و هم چنین حمل محصولات را ساده کند. این طراحی باید با یک ایده بکر و نو همراه باشد تا علاوه بر اختصاصی بودن آن افراد را به سمت خود بکشاند.


حفظ اصالت و جایگاه

طراحی و چاپ بسته بندی باید طوری باشد که اصالت یک کالا را به رخ بکشد و  همچنین معنا و مفهومی از کالا داخل خود را داشته باشد.

 

ارزش آفرینی

طراحی بسته و چاپ آن باید متناسب با ارزش های برند مذکور انجام شود تا از دید مصرف کنندگان آن هائز اهمیت باشد.مانند بطری های سازگار با محصط زیست و …


منحصر به فرد بودن

طراحی بسته بندی و چاپ بسته بندی باید طوری انجام شود تا وقتی محصول خود را در ویترین یک فروشگاه قرار میدهید آن محصول به چشم خرید منحصر به فرد به نظر بیاید و مصرف کننده اولین محصول انتخابی خود را محصول شما قراردهد .

 

ایجاد ارتباط با مشتریان

طراحی بسته بندی باید به گونه ای باشد که حس و حال خاصی را در فرد ایجاد کند و یا او را در موقعیت احساس قراردهد تا بتواند با آن احساس خوبی داشته باشد.


برندسازی

بسته بندی درست و اصولی سرنخ هایی به خریدار محصول میدهد که بی اختیار هر جا آن محصول را ببیند و یا بو کند یاد محصول شما بیفتد در این صورت است که فرد می تواند یک ارتباط بین ماهیت و جوهره یک برند ایجاد نماید. مانند صدای خاصی که هنگام باز کردن درب نوشابه کوکا به گوش می رسد.

 

تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
گزارش تصویری

   معرفی محصول :